2016. július 18., hétfő

Prológus

Üdvözlök minden erre tévedt olvasót!
Mivel nyilvánossá tette a blogot, ezért úgy gondoltam, hogy akár a prológust is feltehetném, habár tudom, hogy nagyon messze van még az első rész felkerülése, pontosan egy hónap. Addig is barátkozzatok a történettel, a szereplőkkel és a bloggal.
Véleményeket elfogadok, persze csak mértékkel.
Jó olvasást, 
EsmeeH.xx



Millió nő álmodott arról kislány korában, hogy egyszer focista feleség lesz, mint Victoria Beckham, sőt van, aki a negyvenes éveibe lép be, de titkon még mindig az a vágya a családja mellett. A sors fintora, hogy én közelebbről is megismerhettem őt, a sztárt, aki szépen ívesen haladt felfelé, pedig nem akartam vele lenni, kerülni szerettem volna. Noha Magyarországon ismerték a nevét, alig pár ország tudta, hogy ki is ő, a versengés pedig ment, milliókkal dobálóztak egyes klubbok. A magyar kislányok egytől egyig odavoltak érte mikor néhanapján a magyar válogatottal játszott, nem volt egy Szalai Ádám kaliberű ember, még csak magasságban sem, mégis sokkal sármosabb volt mindenkinél. Régen alig hallottam róla, mikor még az egyetemen kínlódtam, aztán a drága öcsémnek sikerült a legnagyobb álmát elkezdenie a Ferencvárosban. Iszonyat büszke voltam rá, hisz ő megmerte tenni azt a lépést, keményen dolgozott, és bumm, jött egy nagy fordulat mind a kettőnk életében. Beválasztották a magyar válogatottba. Egyre többször hallottam a nagy sztár nevét, de az arca sose ugrott be, hogy hogyan is néz ki, pedig milliószor láttam már. Mikor elmondta ezt a hírt az öcsém, én már a karrieremet kezdtem el építgetni, mint ügyvéd, nem hagyhattam, hogy csak ő legyen sikeres, én is meg tudom csinálni. Ő elmegy a selejtezőkre, ha továbbjutnak, akkor Franciaországba, néhány meccsre kimegyek, de itthon keményen dolgozom tovább, ahogyan ő tette. Ezt gondoltam… Minden történhetett volna másként, mostanra akár már egy menő ügyvéd lehetnék, a magam ura lehettem volna, de mindig máshogy döntöttem és nem bántam meg.

4 megjegyzés:

  1. Az első részt nem szeretnéd előre tornázni? Nagyon örülnék neki és nem csak én sokan mások is így elsőre három-négy embert talán tudnák mondani bár nem tudom. Két ember biztos örülne neki és velem együtt 8an vagyunk. Én kiteszek sok embert.
    Louis Tomlinson légy féltékeny új szerelmem lett egy másik focista szemében :P Bocsi Louis, de Dzsudzsákkal jobban megértsük egymást <3 :))
    Imádom, imádom ezt a történeted és, ha én nem bökdöslek te még magán írtad volna te szerencsétlen :( És imádom, imádom, hogy kiraktad már ezt is *-* Még boldogabb akkor lennék, ha nem lenne messze az első rész :(
    De egye fene várok :P :) *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem szeretném előre tornázni. Én is örülnék neki, ha már megoszthatnám, de türelem rózsát teremt, ebben a helyzetben részt. Bocsi, de Dzsudzsák Olíviáé. Hát igen, simán csak magamnak írtam volna, vagy még neked.
      Hidd el, hamar eltelik az az egy hónap! :)

      Törlés
  2. Szamolom a napokat.. pontos legyel!❤

    VálaszTörlés